anoniem Geplaatst: 30 augustus 2003 Delen Geplaatst: 30 augustus 2003 Hoi, Ik heb een aardig aantal mp3 muziek bestanden. Het probleem is dat ze allemaal een ongelijk geluidsniveau hebben. Als ik ze dus via de audio installatie draai moet ik steeds aan de volumeknop draaien. Nu heb ik wel soundforge maar ik vraag me af of er een makkelijker manier is om alle mp3's in één keer te 'normaliseren' zoals ze dat in soundforge noemen. Anders moet ik honderden mp3's in soundforge inladen :-( groeten Ab. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2003 MP3gain moet je hebben. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2003 Inderdaad, Mp3Gain doet wat je wilt [url]http://mp3gain.sourceforge.net/[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2003 Thanks voor de link en tips. De normal mp3 gain zonder installer wilde wel. Die mét installer was niet beschikbaar.. Ab. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen