anoniem Geplaatst: 29 augustus 2003 Delen Geplaatst: 29 augustus 2003 Mensuh, Outlook 2000 crasht tijdens het opstarten. Hij geeft aan dat het programma een ongeldige bewerking heeft gemaakt. Ik heb al Office herstel uitgevoerd, maar dat heeft niet geholpen. Iemand een oplossing ? B.v.d. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2003 Office herstel werkt meestal niet goed (uit mijn ervaring dan) Beter kun je gewoon office eraf gooien, en dan weer opnieuw installeren! let op maak wel ff een back-up van je adresboek en inbox. dit kun je doen om naar zoeken in het startmenu te gaan en dan *.pst te zoeken. zet deze apart in een map! na het opnieuw installeren kun je ze met outlouk weer importeren! suc 6 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2003 Dat wilde ik als laatste optie houden. Is er geen andere mogelijkheid ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2003 Optie 1: Dat outlook vast loopt kan aan vele dingen liggen! Je kunt misschien is nagaan wat je als laatste heb geinstalleerd (of andere handeling) voordat het begon. Optie 2: als je win me of win xp heb. probeer het eens met systeemherstel. Zet hem naar de datum terug wanneer het niet lukt. heb je win 98 of lager ga naar dos. typ c:\scanreg, je krijgt nu ook systeemherstel maar dan in dos interface. als het nu niet lukt zul je toch een herinstallatie van office moeten doen denk ik. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2003 De precieze foutmelding noemen, zou ook erg helpen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen