anoniem Geplaatst: 29 augustus 2003 Delen Geplaatst: 29 augustus 2003 Ik wil op een excel (sjabloon?) blad bijvoorbeeld in 6 cellen wat invullen. Daarna zou ik op een "knop" willen drukken, zodat die 6 cellen naar een database gaan of naar een tweede blad (Dat doorsturen naar de database is nu denk ik geen probleem.) Het probleem is eigenlijk dat ik absoluut niet weet welke funktie ik binnen excel kan gebruiken, om na de invoer een soort enter kan gebruiken, zodat de pas ingevoerde cellen opgeslagen worden en voor het gezicht gewist zijn op blad 1, zodat degene die iets intypt weer met een schoon blad kan beginnen. Opslaan is geen probleem (denk ik), maar het "legen van de cellen" wel. Zou iemand mij hierbij kunnen helpen? vr gr Marco Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2003 Hallo xerxes, Je zou een macro kunnen opnemen, waarbij je de cellen wist. En anders kan je het met VBA doen: [code:1:4f7b4b0515] cells(i,j).value = ""[/code:1:4f7b4b0515] Succes, Wouter Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen