anoniem Geplaatst: 28 augustus 2003 Delen Geplaatst: 28 augustus 2003 Sinds kort kan ik Photoshop niet meer opstarten, en ik kan me niet herinneren iets veranderd te hebben aan mijn systeem. Wanneer ik photoshop start doorloopt het programma de normale hoeveelheid gegevens, plugins laden, fonts laden etc., en na het laden van de brushes en colors stopt het programma er acuut mee. Geen vastloper, maar gewoon niks meer. Ik heb 'm al een paar keer opnieuw geinstalleerd maar dit helpt niks. Iemand die dit ooit gehad heeft? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2003 Welke Windows? Heb je de installatiemappen ook verwijderd in de verkenner? Soms blijven een aantal bestanden staan. Register opgekuist? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2003 Zomaar een vraagje is je versie legaal? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2003 Probleem opgelost: Ctrl-Alt-Shift om de begininstellingen te resetten... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen