anoniem Geplaatst: 27 augustus 2003 Delen Geplaatst: 27 augustus 2003 Hallo, als ik mijn microfoon aanzet komt er een hoog geluid uit mijn luidsprekers heeft er iemand een programma die dat kan filteren??? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2003 Gewoon je speakers wat zachter zetten. De boel zingt waarschijnlijk gewoon rond. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2003 dat is in dit geval niet de juiste oplossing, ik heb het zelf al geprobeerd maar dan moet ik het heel zacht zetten Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2003 Je kunt op het luidsprekericoontje drukken rechts onder in je taakbalk. Daar kun je het volume van de microfoon zachter zetten en bij sommige geluidskaarten kun je dacht ik daar ook een of ander boots uitzetten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2003 [quote:42e3c8d750="hberntsen"]Hallo, als ik mijn microfoon aanzet komt er een hoog geluid uit mijn luidsprekers heeft er iemand een programma die dat kan filteren???[/quote:42e3c8d750]Of je microfoon uitzetten :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2003 ik had dat ook ik heb het opgelost door de +20 decibel boost uit te zetten dacht ik. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2003 Of je hebt een microfoon die zeer gevoelig is. In dat geval kan ik je een nieuwe aanraden :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2003 of gewoon heel lief zijn tegen die microfoon .... soms gedijen gevoelige dingen daar heel goed op :lol: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen