anoniem Geplaatst: 26 augustus 2003 Delen Geplaatst: 26 augustus 2003 Hallo, Ik heb zojuist een DVD brander aangeschaft, dus veronschuldig mij voor deze wellicht domme vraag. Heb gisteren zonder problemen een bestand gebrand met Nero 6.0 op een DVD-RW van Datawrite (om te testen of het wel goed ging) en had geen problemen. Echter nu wilde ik de zelfde file op een DVD-R branden van Sentinel en Nero gaf de volgende foutmelding: Illegal Disc Could not perform Disc-at-once Burn process failed Ik heb niets aan de instellingen veranderd. Wat doe ik verkeerd? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2003 normaal gesproken is disc at once om dus van dvdspeler direct naar je dvd brander te branden ... misschien helpt het om disc at once uit te schakelen ... en dus via je HD te branden ... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2003 Ik gebruik Nero express, selecteer de file van mijn harde schijf als source... dus dat gaat goed, hij brandt automatisch disc at once, kan ik niet veranderen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen