anoniem Geplaatst: 26 augustus 2003 Delen Geplaatst: 26 augustus 2003 Ik heb een programmaatje ( 1.200k), een vragenlijst over beroepen. Het programma werkt prima onder win98SE. Maar niet meer onder WinXP. Erg jammer. is er iemand die mij kan helpen. Ik kan zelf niet programmeren oid. Pb me maar dan stuur ik het je toe. Onder winXP krijg ik de melding: acces violation at adress...... Bedankt alvast. Jan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2003 en als je nu bijvoorbeeld recht klikt op dat bestand ... voor eigenschappen kiest ... en dan bij compatabiliteit kijkt ... daar instellen dat het win98 moet worden ... zou in feite moeten helpen.. maar dat is wel met meer dingen van windows ... :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2003 Heb ik gedaan. Helaas kreeg ik steeds dezelfde foutmelding met een ander adres. In ieder geval bedankt voor de tip. Jan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2003 nah er zijn nog meer mogelijkheden, echter gaan die veel meer moeite vergen ... je kunt een dualboot maken met win 98 ... echter is het dan weer makkelijker om eerst 98 en dan pas xp te installeren ... Dat kan ook andersom, maar kost je veel extra moeite ... Staat erg veel beschreven al hier op het forum als je even zoekt op dualboot .... tweede optie is VMware ... die maakt een virtuele pc in je xp besturingssysteem, die verder niets affecteerd op je huidige installatie .. Dus dan kan je dmv VMware gewoon 98se instaleren, zonder dat winxp er last van heeft. Of zonder dat 98 last heeft van xp ... Maar dat is ook nog niet zo simpel als het lijkt, aangezien VMware zeker geen simpel programmaatje is ... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2003 Maar is het programmaatje zelf niet aan te passen? Jan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2003 [quote:85cdf7e94d="Jan2000"]Maar is het programmaatje zelf niet aan te passen? Jan[/quote:85cdf7e94d]Nee, dat kan niet. jammerlijk. Dan toch maar een dualboot overwegen? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen