Ga naar inhoud

Virus Fout bij verzenden naar mensen in adressenlijst

anoniem

Aanbevolen berichten

Sinds ik Mcaffee Virusscan Pro. (2003) heb geinstaleerd keijg ik elke keer als ik een mailtje stuur naar iemand in mijn addressenlijst de melding van McAfee dat het allemaal niet geod is omdat het beright al een keer naar die ontavnger getsuurd zou zijn en omdat het onderewerp elke keer hetzelfde was. (het komt dus niet dubbel aan! :evil:) als ik in de opties van Mcafee HAWK for Email uitzet krijg ik de melding niet maar ik heb dat sinds al die virussen toch liever aanstaan, als ik een mailtje stuur naar iemand die niet in mijn adressenlijst staat dan krijg ik de melding niet!
Link naar reactie
Nehh ik zou je eigenlijk gewoon willen aanraden om je adressenlijst leeg te laten ... mocht je dan ooit een virus krijgen, zullen je contacts een stuk blijer met je zijn, dan dat je ze er wel in hebt staan op dat moment ... Waarom zet je alle adressen niet in een textbestandje op een floppy ... Of print ze een keertje uit ... staan ze niet op je pc, kan een virus er niets mee ... en ben jij bovendien ook nog eens van je mcafee foutje af ...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...