Ga naar inhoud

redder in nood

anoniem

Aanbevolen berichten

in nummer 8 van CT staat een reactie op het artikel "redder in nood" de schrijver heeft het hier over norton ghost om een image te maken van je hd. de reactie van CT is dat deze oplossing duurder is als hun voorstel. ik doe echter het volgende:doe een nieuwe installatie van je os,maak een opstartdiskette,zorg dat alle stuurprogrammas geinstalleerd zijn,maak je internet verbinding en eventueel wat hulpprogrammas zoals winzip,downloadmanager,adobe acrobat etc. vervolgens laat je in msconfig/opstarten alleen systray en explorer staan. dan start je Nero (of je download dat, als je het niet hebt)en maakt een backup van je hd(niet groter als 600mb)Nero schrijft zelf een klein programma op de cd zodat je in dos kunt starten. vervolgens opnieuw opstarten met de opstartdiskette. de cd erin en het neroprogrammaatje uitvoeren.vervolgens de diskette en de cd verwijderen en opnieuw opstarten en voila daar is je schoon systeem.Bij mij werkt het prima!!!! p.s. je krijgt wel bij het maken van de image foutmeldingen van nero ,maar die negeer ik. m.vr.gr.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...