anoniem Geplaatst: 22 augustus 2003 Delen Geplaatst: 22 augustus 2003 Als ik Photoshop 7 opstart zegt ie dat de swap-file van photoshop op dezelfde schijf zit als de windows swap file ,ik heb 1 partitie en dat is C: , Kan dit kwaad? of heeft dit eventuele gevolgen? of heeft iemand deze melding ook meegemaakt? Alvast Bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2003 als ik me niet vergis, was dat iets als een tijdelijk bestand met instellingen ofzo, iets wat heel wat geheugen kost ofzo. als je dat op de windows partie zet, kan het systeem instabiel raken. maar als je een beetje een goed systeem hebt, zal het niet snel misgaan. hooguit een vastloper. het is overgens wel verstandiger je harde schijf op te splitsen in een van 5 a 6 GB voor alleen windows, en de rest voor alle downloads, mp3's, en de programma's. is beter voro windows en de snelheid. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2003 Ik negeer die melding altijd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2003 En hoeveel ruimte heeft photoshop daarvoor nodig? Kan ik dan een partitie maken voor photoshop van 1 GB? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2003 En hoe kan ik dat tijdelijk bestand of zoiets verplaatsen naar een andere partitie? kan dit in het programma zelf? Ik heb hier 1 optie en dat is dit: Werkschijven : eerste verplaatsen naar een andere partitie is het dan goed? of moet ik iets anders doen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2003 als je een aparte partie hebt waar je photoshop op zet, zit dat bestand al vanzelf op die partie. en 200 MB is eigenlijk al genoeg voor photoshop alleen, maar ik zou het zeker groter maken, zodat je er ook foto's en andere programmas op kunt zetten. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen