anoniem Geplaatst: 22 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2003 Crosspost met Anders (hardware). [color=red:59e694bc36][i:59e694bc36][mod-edit] dat is mooi dat je dat hebt ondekt, volgende keer heb ik graag dat je dat meld in de daarvoor bestemde topic en dan meteen de link erbij zet waar de crosspost staat, deze post die je nu maakt voegt tenslotte weinig toe aan deze topic, gr, Red Dragon[/mod edit][/i:59e694bc36][/color:59e694bc36] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2003 Dit is volgens mij niet mogelijk, een beller die anoniem is kan je niet zomaar tracen. Als het zo makkelijk was dan klaagte de politie niet zo veel over het misbruik van het alarm nummer 112. Hun kampen namelijk met het probleem dat er veel nonieme bellers misbruik maken van dit nummer en hun kunnen ook niet zien wie er beld. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2003 Volgens mij wordt in 'de telefooncentrale' de beller al anoniem gemaakt en komt er dus sowieso geen Caller_ID naar jouw telefoon toe. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2003 [quote:da6f0c197b="Red Dragon"]Dit is volgens mij niet mogelijk, een beller die anoniem is kan je niet zomaar tracen. Als het zo makkelijk was dan klaagte de politie niet zo veel over het misbruik van het alarm nummer 112. Hun kampen namelijk met het probleem dat er veel nonieme bellers misbruik maken van dit nummer en hun kunnen ook niet zien wie er beld.[/quote:da6f0c197b] Dat is niet helemaal waar, op dit moment kan 112 precies zien wie er belt of het nou anoniem is of niet. Het probleem is alleen wel, dat als er gebelt wordt met een mobiel die verder nooit is geregistreerd, dan weet je nog niet van wie hij is.... Maar er er bestaan wel zulke systemen, ga er maar vanuit dat die niet zomaar te krijgen zijn. Ze tracen namelijk de call terug naar de bron en die is dan weer bij de KPN bekend. Dat geld ook voor mobiele nummers. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2003 ..... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2003 ..... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2003 Als zo'n programma bestaat, dan zou ik er niet echt blij mee zijn. Iedereen die een geheim nummer heeft, of om wat voor reden dan ook zou op deze manier zijn of haar privacy verliezen. Dat lijkt me niet de bedoeling. Ik denk dat het programma wat jij hebt gezien ook niet over de mogelijkheid beschikt om de caller id alsnog zichtbaar te maken. Tenminste dat hoop ik. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2003 ..... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2003 Hoi phong, [quote:4dc1accd68] "Wetgeving kan iets illegaal maken, maar daardoor wordt het echt niet minder populair." [/quote:4dc1accd68] Dit is de quote van Duwgati. Heb je het al eens op het Sat4all forum gevraagd? Daar zitten heel wat mensen die erg veel weten van programmers en chipcards. Misschien is er daar iemand die je verder kan helpen? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen