Ga naar inhoud

No Limit key

anoniem

Aanbevolen berichten

Terwijl ik zat te surfen kreeg ik een popupje dat [i:d87eeb7e98]No Limit cd-keys[/i:d87eeb7e98] aanprees. Natuurlijk kwam ik niet eens in de verleiding om het te downloaden. ;) Maar om mijn algemene computerkennis te vergroten wil ik het toch graag weten: wat [i:d87eeb7e98]is[/i:d87eeb7e98] een No Limit key? Is dat iets om demo-versies om te toveren tot volledige versies? Moderator -> sluit dit topic a.u.b. niet, ik wil het niet downloaden, ik wil gewoon weten wat het is
Link naar reactie
volgens mij gaat het gewoon om een malafide bedrijfje wat keys aanbiedt dan ... Want idd, een key generator werkt over het algemeen prima voor een bepaald progje en vaak ook nog wel voormeerdere versies ... maar voor alle zo(f)tware? ... Persoonlijk zie ik niet in wat de meerwaarde van zo'n bedrijfje is ... als het uberhaupt al te vertrouwen is ... Het bediend zich nl wel van een reclamemanier (popups) die mij totaal niet aanstaat... zegt al iets over (het gebrek aan? ) instelling van het bedrijf .... maar dat wisten we natuurlijk al bij het aanbieden van dergelijke sleutels ..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...