anoniem Geplaatst: 20 augustus 2003 Delen Geplaatst: 20 augustus 2003 Even een vraagje. Ik ben sinds kort in het bezit van Norton Ghost. Wanneer ik dat pakket wil gebruiken om een backup te maken wordt alleen mijn C-schijf getoond en niet de overige parties zodat ik daar geen backup van kan maken. Wie vertelt mij hoe ik de overige partities ook zichtbaar krijg ? Alvast bedankt, John Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2003 Welke versie van Ghost, welke Windows, hoe probeer je Ghost te gebruiken? Vanuit Windows? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2003 Brigitte bedankt voor je reactie maar nadat ik Systemworks het één en ander heb laten corrigeren zijn nu wel alle schijven zichtbaar en dus een immage van te maken. Ik heb nog wel een vraag in het verlengde van dit probleempje. Ik draai in een thuisnetwerk en heb daar W98 machines in hangen zonder CD-brander waar ik toch graag een immage van wil maken alvorens mijn kids er op gaan spelen :-) Is het met Ghost (of een ander pakket) mogelijk om een immage via het netwerk te maken ? Ik heb in dit netwerk nog een machine hangen met W2000 en 2 machines met Win-XP Pro SP1, De gebruikte Norton System Works is de 2003 versie. En ja, ik probeer het maken van de immage vanuit Windows op te starten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2003 Kan met Ghost: http://www.symantec.com/techsupp/ghost/ghost_2003_info_tutorial.html Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen