anoniem Geplaatst: 19 augustus 2003 Delen Geplaatst: 19 augustus 2003 ik kan met nero (alle versies, heb nog geen ander programma gebruikt) mijn cd/rw's niet op de maximale snelheid branden. mijn 16x cd/rw's kan ik bijvoorbeeld maximaal op 12x branden. ik heb een 52x 24x 52x brander. ik heb bijv. wel dat ik 48x cd's op 52x kan branden... hoe kan dit, en is er iets aan te doen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2003 de brandsnelheid kan worden beperkt door (onder meer...): - de gebruikte cd / cd-rewritable (meestal staat een maximale snelheid op de verpakking aangegeven) - de fragmentatie van de hd-partitie waar de source staat (defragmenteren wil het branden nog wel eens versnellen) - de capaciteit van de processor (je kunt, tijdens het branden, eens kijken naar het venster van Windows Taakbeheer: rechtsklikken op de taakbalk beneden en kiezen voor Taakbeheer...) - het aantal gelijktijdig aktieve processen (ook mooi te zien via Windows Taakbeheer) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 september 2003 wat is je system >. mobo cpu etc etc. heb het gevonden p4 :oops: zet je brander eens achter je hdisk slave. en je dvd(cdrom) op ide 2 master. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen