anoniem Geplaatst: 17 augustus 2003 Delen Geplaatst: 17 augustus 2003 Ik heb gisteren een .cab bestand gedownload, maar bij het uitpakken kreeg ik de melding dat deze corrupt was, en het uitpakken ging dus niet door. Is er een oplossing om dat bestand te de-corrupten?? Bedankt voor de tips, Tom Zwartjes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 augustus 2003 Bij WinRAR heb je een optie: Archief herstellen. Ik weet niet of het bij een .cab bestand ook werkt, maar je kunt het proberen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 augustus 2003 Oh, kut, het werkt niet met WinRAR, net ff geprobeerd. Zoek volgende keer ff op google. Ik tik in: 'cab recover' Derde hit is deze: http://www.softpile.com/Utilities/Compression/Review_18369_index.html Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 augustus 2003 Ja hehe... daar staat heel google mee vol van. Maar dat programmaatje heb ik al geprobeerd, maar dat werkt niet, want daar moet je voor betalen om de .cab file te maken... en ik vind 50 dollar weer een beetje veel van 't goeie Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2003 Ooit van KaZaa gehoord? Daar staat ie ook wel bij (en met iest d'r bij) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2003 Misschien kan je hem met winzip openen???? Als je de .cab-file gedownload hebt en je hebt de mogelijkheid dit nogmaals te doen, doe het dan eventueel zonder accelarator.... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen