anoniem Geplaatst: 15 augustus 2003 Delen Geplaatst: 15 augustus 2003 Snel vraagje ik weet nog vroeger, die goeie ouwe tijd, toen kreeg ik rare conflicten als ik Easy cd Cr. en Nero samen tegelijk op mijn systeem had staan. Tijdens de installatie kwam toen al een waarschuwing in beeld, bla bla. Nu wil ik persee naast Easy cd cr. ook Nero gaan gebruiken. De nieuwste versie's uiteraard. Zijn ze samen al bevriend geraakt ??? of niet doen. BVD, Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2003 er zijn mensen bij wie het gewoon fijn naastelkander loopt ... niet tegelijk uiteraard ... maar er zijn er nog steeds zat bij wie dat voor onoverkomelijke problemen zorgt ... Maar wrom zou je ze beide draaien? NERo is toch gewoon 100 keer beter :p Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2003 Ik heb net vandaag met veel moeite winoncd (ook van roxio, net als ECDC) weer verwijderd omdat directCD(zit bij winon en ECDC voor cd-rw) en InCD(bij Nero voor cd-rw) niet met elkaar overweg kunnen. Ik heb nero 5.5.7.8 en had WinonCD 5.02 PE. Cd-r's branden was geen probleem met beiden geïnstalleerd (Ik heb alleen met Nero gebrand, niet met WinonCD) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2003 het is een fabeltje dat Nero en EasyCdCreator niet naast elkaar kunnen (misschien wel bij de laatste versies van Easy, ik gebruik nu alleen nero) Wat wel normaliter vaak problemen geeft is INCD van nero en DirectCD van Easy. Ik denk dat daardoor vaak de verwarring ontstaat dat Nero Burning Rom en EasyCdCreator niet naast elkaar kunnen. Ik heb zelf winoncd nooit gebruikt, maar met die kan een soort gelijk probleem ontstaan, die heeft packet cd als variant op incd en directcd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2003 Ik heb ze ook een poosje allebei op het systeem gehad: heel wat kostbare cd'tjes mislukt: ik raad het je dus niet aan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2003 [quote:189ae708c3="Johnny321"]Ik heb ze ook een poosje allebei op het systeem gehad: heel wat kostbare cd'tjes mislukt: ik raad het je dus niet aan[/quote:189ae708c3] Zeker niet als je ook de brandsoftware van XP niet heb uitgeschakeld. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 augustus 2003 ik heb nero 6 en easy cd creator 6 op mijn pc en het werkt perfect. tot nu toe geen problemen. ik brand met allebij de progamma`s afzonderlijk. geen probleem. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 augustus 2003 [quote:76d1e14e8c="Bosje"]Wat wel normaliter vaak problemen geeft is INCD van nero en DirectCD van Easy. Ik denk dat daardoor vaak de verwarring ontstaat dat Nero Burning Rom en EasyCdCreator niet naast elkaar kunnen. Ik heb zelf winoncd nooit gebruikt, maar met die kan een soort gelijk probleem ontstaan, die heeft packet cd als variant op incd en directcd.[/quote:76d1e14e8c] Winoncd 5.0 Power Edition gebruikt net als EasyCD ook Direct cd voor rewritables. //vedion [quote:76d1e14e8c]ik heb nero 6 en easy cd creator 6 op mijn pc en het werkt perfect. tot nu toe geen problemen. ik brand met allebij de progamma`s afzonderlijk. geen probleem.[/quote:76d1e14e8c] gebruik je ook directcd en incd? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen