Ga naar inhoud

Easy Cd creator en Nero samen gebruiken???

anoniem

Aanbevolen berichten

Snel vraagje ik weet nog vroeger, die goeie ouwe tijd, toen kreeg ik rare conflicten als ik Easy cd Cr. en Nero samen tegelijk op mijn systeem had staan. Tijdens de installatie kwam toen al een waarschuwing in beeld, bla bla. Nu wil ik persee naast Easy cd cr. ook Nero gaan gebruiken. De nieuwste versie's uiteraard. Zijn ze samen al bevriend geraakt ??? of niet doen. BVD,
Link naar reactie
Ik heb net vandaag met veel moeite winoncd (ook van roxio, net als ECDC) weer verwijderd omdat directCD(zit bij winon en ECDC voor cd-rw) en InCD(bij Nero voor cd-rw) niet met elkaar overweg kunnen. Ik heb nero 5.5.7.8 en had WinonCD 5.02 PE. Cd-r's branden was geen probleem met beiden geïnstalleerd (Ik heb alleen met Nero gebrand, niet met WinonCD)
Link naar reactie
het is een fabeltje dat Nero en EasyCdCreator niet naast elkaar kunnen (misschien wel bij de laatste versies van Easy, ik gebruik nu alleen nero) Wat wel normaliter vaak problemen geeft is INCD van nero en DirectCD van Easy. Ik denk dat daardoor vaak de verwarring ontstaat dat Nero Burning Rom en EasyCdCreator niet naast elkaar kunnen. Ik heb zelf winoncd nooit gebruikt, maar met die kan een soort gelijk probleem ontstaan, die heeft packet cd als variant op incd en directcd.
Link naar reactie
[quote:76d1e14e8c="Bosje"]Wat wel normaliter vaak problemen geeft is INCD van nero en DirectCD van Easy. Ik denk dat daardoor vaak de verwarring ontstaat dat Nero Burning Rom en EasyCdCreator niet naast elkaar kunnen. Ik heb zelf winoncd nooit gebruikt, maar met die kan een soort gelijk probleem ontstaan, die heeft packet cd als variant op incd en directcd.[/quote:76d1e14e8c] Winoncd 5.0 Power Edition gebruikt net als EasyCD ook Direct cd voor rewritables. //vedion [quote:76d1e14e8c]ik heb nero 6 en easy cd creator 6 op mijn pc en het werkt perfect. tot nu toe geen problemen. ik brand met allebij de progamma`s afzonderlijk. geen probleem.[/quote:76d1e14e8c] gebruik je ook directcd en incd?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...