anoniem Geplaatst: 15 augustus 2003 Delen Geplaatst: 15 augustus 2003 Hoi, Sinds enkele weken kom ik op internet veel van die vierkantjes met een rood kruis tegen maar ook soms een afbeelding en dan weer een paar kruisjes. Heb dit sinds ik ADSL heb aangeschaft +/_ ? en DX 9.0 heb ? Stom toeval of win/toeval ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2003 Bedoel je [img:dedc439a3d]http://www.cantera.net/ramon/screen.jpg[/img:dedc439a3d] dat kruisje? Dat komt omdat het plaatje waarnaar gelinkt wordt niet meer op de server staat en is dus in principe geen windows probleem Omdat je aangeeft dat het in combinatie is met de aansluiting van ADSL kan het zijn dat sommige plaatjes nog lokaal opgeslagen waren in de temporary internet files en dus nog steeds getoond werden. Misschien heb je die tijdens de installatie van ADSL/DX9 weggehaald Of directX dit met het tonen van plaatjes in de browser te klooien maar daar heb ik geen ervaring mee Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2003 http://www.mvps.org/inetexplorer/answers.htm#jpg_gif Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2003 Weer een probleem minder, Bedankt ! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2003 Toch, ............................. vind ik dat er te regelmatig van die kruisjes blijven verschijnen wat ik eerder niet had en refresh werkt soms zelfs averechts, zit ik met een corrupt programma? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2003 Welke Windows heb je en welke versie van IE? In de link die ik je heb gegeven staat alles al behoorlijk uitputtend beschreven. Wat heb je wel en wat heb je niet gedaan? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2003 XP Home ,IE6.0,full win update,PCillin incl updates, firewall aan, wat kan er dan nog zijn, inderdaad je link is in elk geval voor mij een beetje uitputtend, kort samengevat ,daar moet ik echt voor gaan zitten wat niet altijd gaat en ben tot nu toe niet in staat geweest dit grondig te bekijken, ik heb zo van die dagen ! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2003 heb je nog meer problemen met explorer? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2003 Ook het legen van een tjokvolle Internet cache wil wel eens helpen dit probleem op te lossen....! Groet, Ton Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2003 Cache is eerder al geleegd, er is mij de laatste tijd wel een paar maal gevraagd Explorer af te sluiten en opnieuw te starten vanwege een niet genoemde fout? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen