anoniem Geplaatst: 15 augustus 2003 Delen Geplaatst: 15 augustus 2003 Ik heb standaard office 2000 eng geinstlleerd ivm de compatibiliteit met het multi language correctie pakket. Nu wilde ik ook office 2000 nl installeren: echter, mijn pogingen faalden jammerlijk. Hoe kan ik dat het beste aanpakken? Ik hen windows xp home edition als operating system. dank voor de reacties Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2003 ik denk dat de enige oplossing is ... een virtuele pc ... Je hebt progjes ( kan alleen ff niet op de naam komen ) die na de installatie net doen alsof ze een pc binnen jouw pc zijn ... bijvoorbeeld om software te testen zondr je systeem bloot te stellen cq te compromitteren ... zo kun je dus in je 'normale windoos je engele office houden ... En nadat je je virt pc hebt geinstalleerd ... daarin nog een keer windows installeren met darop je nederlandse office ... Een nederlandse en een engelse office gewoon naast elkander (al is het op verschillende partities, dualboot config uitgezonderd ) gaat fout ... Door dat de laatst geinstalde bepaalde registersleutels en bestanden overschrijft van de eerdere installatie ... en das nie zo fijn Nah ik denk ik type een berg dan schiet die naam me wel weer te binnen, maar vergeefs ... :cry: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen