anoniem Geplaatst: 13 augustus 2003 Delen Geplaatst: 13 augustus 2003 Ik wil een lijstje printen met adressen. maar in mijn excel bestand staan de adressen in etiketform, dus onder elkaar. Ik wil dit via een opdracht per regel een volledig adres hebben, zodat ik er een lijstje van kan uitprinten. Het staat me vaag iets van bij dat dit al eens eerder voorbij is gekomen, alleen via de search heb ik niets kunnen vinden. Wie? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2003 Stel A1t/m A4: NAWL In B1 =A1 In C1 =A2 In D1 =A3 In E1 =A4 B1 t/m [b:ce0da65d64]E4[/b:ce0da65d64] selecteren > naar beneden kopieren > Data > Autofilter om alleen de niet lege regels te tonen(evt eerst kolomkoppenregel invoegen). btw1 Ferkeerde Vorum :cry: btw2 Ed: Gefeliciteer[b:ce0da65d64]D[/b:ce0da65d64] :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2003 bedankt voor je snelle antwoord, maar wat bedoel je met naar beneden kopieren? en hoe doe je dat? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2003 Rechtsonderaan de selectie verandert de cursor in een kruis > linkermuisknop vasthouden en in gewenste richting bewegen(naar beneden dus). ---------------------------------- Waar blijft 't archief? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2003 Ik kom er niet uit : onderstaand geeft nog even de bedoeling weer: [img:a4da7cecf8]http://members.home.nl/evert8013/adres.jpg[/img:a4da7cecf8] Ik hoop dat je nog even een poging wilt wagen om het uit te leggen. bvd Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2003 (etiketten weetjewel Fl :oops: ) Gegeven die drie kolommen(ABC), van D1 t/m L1(en vijf rijen: N/A/W/Leeg/Leeg): =a1/=a2/=a3/=b1/=b2/=b3/=c1/=c2/=c3 en dan dus D1 t/m L5 selecteren en naar beneden kopieren nu hebben we 9 kolommen > per drie kopieren en als waarde onder elkaar plakken op een nieuw blad en daarna autofilter. :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2003 Nu kom ik er uit, waarschijnlijk was ik ook niet duidelijk genoeg. Ik dacht al als hij het niet kan vertellen weet ik het ook niet meer :) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen