Ga naar inhoud

hinderlijk: steeds een foto bij opstarten

anoniem

Aanbevolen berichten

[url=http://home.planet.nl/~jeltel/win98.htm#startaan]Iets over logos.sys en logow.sys[/url]. Afhankelijk van de Windows versie kun je het bureaublad, opstart-en afsluit scherm aanpassen. Het terugzetten gaat op een vergelijkbare manier zolang de originele bestanden nog bestaan. Staan in ieder geval in de .CABS bestanden van Win9x. De gegeven link is Nederlands, de "originele" bestanden heb ik gezien op een Engelstalige site.
Link naar reactie
[quote:4164803d4c="nicolaas"]bedankt, hoop dat ik hier mee verder komt. ik zie trouwens ook normaal het win98 scherm hoor- dat plaatje komt maar even[/quote:4164803d4c] Bedoel je dat alle 3 standaard schermen (opstarten, bureaublad en afsluiten) er normaal uitzien? Zo ja, dan is het misschien wat anders. Dan zou ik eens in Msconfig kijken welke programma's bij het opstarten worden opgestart? Als er iets speciaals gebeurt dan moet je dat bij 'Opstarten' kunnen zien staan. Heel soms staat er ook wat vervuiling onder 'Win.ini', item [windows], optie 'run='.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...