anoniem Geplaatst: 12 augustus 2003 Delen Geplaatst: 12 augustus 2003 hi, ben wat met foto's bezig geweest en door een handeling iets er zodanig ingezet dat met opstarten er steeds eenfoto verschijnt en met afsluiten weer- met escape krijg ik hem wel weg, maar het is hinderlijk. iemand een suggestie. dank en groeten Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2003 [quote:ab13d69592="nicolaas"]...dat met opstarten er steeds eenfoto verschijnt...[/quote:ab13d69592]Het opstarten van...? Windows? Een programma? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2003 sorry voor de omissie- het is tijdens het opstarten van win98 gr Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2003 om wat voor foto gaat het? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2003 jpg Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2003 [url=http://home.planet.nl/~jeltel/win98.htm#startaan]Iets over logos.sys en logow.sys[/url]. Afhankelijk van de Windows versie kun je het bureaublad, opstart-en afsluit scherm aanpassen. Het terugzetten gaat op een vergelijkbare manier zolang de originele bestanden nog bestaan. Staan in ieder geval in de .CABS bestanden van Win9x. De gegeven link is Nederlands, de "originele" bestanden heb ik gezien op een Engelstalige site. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2003 bedankt, hoop dat ik hier mee verder komt. ik zie trouwens ook normaal het win98 scherm hoor- dat plaatje komt maar even, escape, plaatje weg en de computer gaat door met opstarten en zie dan het normale opstart scherm groetjes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2003 [quote:4164803d4c="nicolaas"]bedankt, hoop dat ik hier mee verder komt. ik zie trouwens ook normaal het win98 scherm hoor- dat plaatje komt maar even[/quote:4164803d4c] Bedoel je dat alle 3 standaard schermen (opstarten, bureaublad en afsluiten) er normaal uitzien? Zo ja, dan is het misschien wat anders. Dan zou ik eens in Msconfig kijken welke programma's bij het opstarten worden opgestart? Als er iets speciaals gebeurt dan moet je dat bij 'Opstarten' kunnen zien staan. Heel soms staat er ook wat vervuiling onder 'Win.ini', item [windows], optie 'run='. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2003 Schakel eens je active desktop uit en kijk of het probleem zich dan nog voordoet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2003 Die foto moet dan ook in je bureaublad staan. Als je de naam van die foto/afbeelding weet kan dan verwijder of verplaats je die foto/afbeelding naar een andere map. Zo kan ie dus in je windows map terecht zijn gekomen of in je system 32 map of wel in je map wallpaper. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen