anoniem Geplaatst: 11 augustus 2003 Delen Geplaatst: 11 augustus 2003 Via mijn TV out heb ik de tv aangesloten op mijn pc. Nu we sinds kort een digitale camera hebben lijkt het me leuk om de dia (foto) - voorstelling, te starten op je pc en te bekijken op je TV. Nu is er een simpele optie in Windows XP om een diavoorstelling te starten, in de explorer, onder het kopje 'Picutre Tasks' staat 'View as Slide Show'. Nu start de dia voorstelling op de pc. Maar omdat de resolutie van de pc, niet overeenkomt met de resolutie van de TV, zie je maar een klein stukje van de foto op de TV. Daarom zoek ik een programma, die bv. de foto's zo verkleind dat ze in z'n geheel worden weergegeven op de TV. Iemand een oplossing? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2003 iets als ulead pictureshow ... Maar met nero kun je van je foto's gewoon een videocd maken .... en die dan afspelen in je dvd speler .... en dan komen ze wel helemaal in beeld ... je kan ook met irfanview je foto's verkleinen ... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2003 hoi,, volgens mij als het beeldvullend is op je monitor is het ook beeldvullend op je Tv Echter als je een videokaart heb van Nvidia kan het zo wezen dat deze software het niet goed vertaald naar je Tv en er een kleinere beeld van maakt! Daar hebben onze oosterburen wat op gevonden en dat software pakketje is shareware te downloaden en het heet TVtool Je moet alleen ff goed kijken wat voor videokaartchip je heb dat kan je onder eigenschappen zien van je videokaart, en je download het prog. bij mij werkte dat uitstekend betere kwaliteitbeeld en naar gelang (zelf aantevinken) beeldvullend www.tvtool.com :wink: succes!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2003 w Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2003 Je kunt ook de resolutie van je pc gelijk maken aan die van de tv als je de diashow gaat doen en daarna weer terugveranderen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen