Ga naar inhoud

Ftp progje

anoniem

Aanbevolen berichten

Halo, Nou heb ik altijd ws_ftp gebruikt, maar deze is niet langer gratis. Na de trial moet je dus registreren. Nu heb ik mijn site een paar keer met FTP onder windows bijgewerkt, maar deze is nier erg handig. Zo is het lastig om steets te checken in welke dir je zit etc. Je mist het overzicht een beetje in mijn ingewikkelde directory (pads) structuren. Dus vraag ik, weet iemand een goed freeware ftp utillity, deze hoeft niet allerlij toeters en bellen te bevatten. Ik heb nu al verschillende gedowned en zij zijn allemaar pruts....
Link naar reactie
[quote:78673fa4c6="FoXiERotjEknoR"]cute is niet gratis ... maar ws ftp le is toch wel gratis ... de lite edition zeg maar ...[/quote:78673fa4c6]Ws ftp le is volgens mij inderdaad nog steeds gratis. Draait als een tierelier. Tot nu toe geen enkele behoefte gehad aan een luxere versie. Wat biedt overigens de niet gratis pro-versie meer? Is dat echt zoveel, dat het de moeite waard is? In ComputerTotaal stond een poosje geleden een artikel erover, maar ik vond de conclusies daarin eerlijk gezegd een beetje vaag. Jan de Boer
Link naar reactie
Wsftp le was exact wat ik zocht. Ik had deze ook altijd gebruikt, maar na een format heb ik de pro geinstalleerd, omdat deze op een cd stond van een of ander computerblad (niet de C!T hoor). Omdat de pro veel nieuwer was (hoger versie nummer) dacht ik dus dat deze niet langer vrij te gebruiken was, vandaar.... Dus ws_ftp le is vrij te gebruiken voor persoonlijk gebruik. Bedankt iedereen,
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...