anoniem Geplaatst: 9 augustus 2003 Delen Geplaatst: 9 augustus 2003 Ken iemand misschien een alternatief voor deze codec pack? Ik heb problemen met deze Nimo Codec, want als ik die heb geinstalleerd kan ik geen WC spelen of andere spellen. Ik heb de divx Pro bundle 5.0.5b al geprobeerd maar het werkte nog steeds niet. Maar de filmpje is gecodeerd op Divx4. Welke programmas kan ik hiervoor gebruiken. Ik heb al gegoogled maar kwam niet echt verder. Ik krijg echter wel beeld maar geen geluid. Ook niet bij Media Player als ie de codecs heeft gedownload. Alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2003 Je kunt beter geen codecpack gebruiken. Krijg je vaak confilcten, zoals jezelf al hebt ondervonden. Gebruik [url=http://www.headbands.com/gspot/gspot221.exe]GSpot[/url] om een codec te achterhalen. Zoek dan met google hetbetreffende codec op. Werkt super en zo vervuil je je systeem het minst. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2003 Die GSpot programma heb ik net geprobeerd. En er stond al dat ik de video en audio codec al heb! Ik krijg een foutmelding bij realplayer van not supported format. Het is een avi file, maar realplayer speelt het vervolgens wel af maar zonder geluid. Wat moet ik nu doen?? :cry: //Edit Ik heb weer nimo codec geprobeerd, maar nu loopt alle spelers gewoon vast. Dus weer uninstallen, maar het doet het nog steeds niet! :evil: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2003 [url]http://www.divx-digest.com/software/acemega_codec.html[/url] Ik gebruik bovenstaande codec-pack en ik heb er zelf nooit problemen mee gehad. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2003 nah ik heb tot nu toe met welke pack dan ook gezeik gehad ... gebruik eigenlijk al heel erg lang maar 2 codecs en daar kan i,k alles mee afkijken, afluisteren en af .... eeh das wat anders 8) ... xvid en divx 5.0X .... het enige pack waar ik niet zo erg veel gezeik mee had was die van kazaa ... misschien zou je die eens moeten proberen ... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2003 ik vind de tsunami (geloof dat je het zo schrijft) codecpack ook fijn. er zit ook een codecsniper bij, waarmee je kan zien welke codecs bijvoorbeeld beschadigd zijn en dan kan je die verwijderen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2003 Ik heb de tsunami codec pack geprobeerd en het is gelukt. Ik kan eindelijk de filmpjes afspelen. Bedankt :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2003 lol en wij allemaal maar zeggen van niet teveel codecs ... en de vloedgolf aan codecs wint het .... :D was trouwens goed gespeld hoor 8) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen