anoniem Geplaatst: 8 augustus 2003 Delen Geplaatst: 8 augustus 2003 Een beginnersvraag: geeft copy image uit partition magic 7 hetzelfde effect als Drive Image (een heel programma van dezelfed fabrikant). Maw kan ik met PM7 een image van de c-schijf maken? Benno (nooit te oud om te leren) :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2003 Ik blijk de vraag niet helemaal goed gesteld te hebben: het is niet 'copy image', maar 'copy partition'. Is dat dus hetzelfde, qua resultaat als een 'drive image' maken? Vrgr Dora Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2003 Nee, d8 het niet. Wat copy partition doet is gewoon een partitie kopieren, dat wordt dan een nwe partitie met dezelfde grootte en data. heb je ineens 2 partities ipv. 1. Maar dat kan d8 ik ook op dezelfde schijf. En alles is gewoon te draaien. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2003 DriveImage kan van een partitie een file (bestand) maken. PartitionMagic kan het niet, dit programma is gemaakt met een ander doel. N.b. probeer i.p.v. PartitionMagic PartitionExpert van Acronis: in een vergelijkende test door een vrij betrouwbaar team kwamen bedenkelijke fouten door PartitionMagic aan het licht. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2003 Zo'n test geloof ik pas als ik het zelf kan lezen. Heb je een URL? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2003 [quote:ce506e38ef="BrigitteW"]Zo'n test geloof ik pas als ik het zelf kan lezen. Heb je een URL?[/quote:ce506e38ef] Uit 'Magazin fur Computer Technik' nr. 2 2003 over PartitionMagic 8.0: 'Schlimmeres passierte bei Partitionen mit der erwahnten Ntfs-Spezialitaten: Hier zerstorte das Verkleinern die Daten...' (artikel waarschijnlijk niet via een url vrijgegeven, komt immers uit te verkopen tijdschrift) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2003 Jammer, leek me interessant om te lezen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2003 [quote:6198ed5925="BrigitteW"]Jammer, leek me interessant om te lezen.[/quote:6198ed5925] De beste informatie/betere artikelen verschijnen m.i. nog immer in de tijdschriften e.d. i.p.v. op het internet; kost meer moeite om even naar de kiosk/bibliotheek te gaan dan een beetje te klikken op de pc, het loont echter! Aan het bewuste artikel is bijvoorbeeld via cd-rom nog te komen doordat van het tijdschrift een cdrom-versie verschijnt (jaarlijks achteraf). Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen