Ga naar inhoud

SVCD; Film verkeerd om??


Aanbevolen berichten

Hoi, ik wilde een .avi van mijn PC op een CD krijgen om em af te spelen op mijn TV via een stand-alone DVD speler. Dus ik brand met de nieuwste Nero versie een file ter grootte van ongeveer 450MB op een CD en wil em afspelen op de DVD speler. Dat werkt maar tot mijn grote verbazing speelt hij em ondersteboven af!! :o Ik heb geen optie om hem om te draaien op de DVD speler zelf en de CD omdraaien lijkt me nou ook al zoiets. :wink: Wie helpt me?
Link naar reactie
ff zoeken misschien boerke87 (zekers in 1987 het eerste levenslicht geizen) http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=87312&highlight=film+kop ik heb ook een keer gehoord dat het vaker bij xvid films voor komt. weet niet zeker, maar kijk es op bovenstaande link, daar staat ook het antwoord
Link naar reactie
Tja had ik ook moeten doen sorry daarvoor. Overgins heeft dat vrij weing te maken met mijn leeftijd want is eigenlijk pas de eerste keer dat ik dit doe. Ik zal het eens gaan proberen maar nu ik nog eens goed naar die film kijken is hij ook nog eens in de breedte omgedraait, dus compleet in spiegelbeeld dus. 8)
Link naar reactie
nah ik heb dat ook wel eens gehad ... en idd ook met nero ... toen was er nog nie eens xvid.. dus bij divx gebeurt het ook ... mijn conclusie was en is nog steeds dat het aan nero's codecs gebruik ligt ... net zoals dat ik met gewoon vcd ook best vaak met nero sync probs had .... maar daarna heb ik weer meer dan 100 fijne cd'tjes gebakken met diezelfde nero ... dus gewoon ff proberen overnieuw te kloppen/bakken
Link naar reactie
Het probleem is inmiddels opgelost. Ik kreeg van iemand de vraag of ik de Nimo Codec Pack geinstalleerd wat het geval bleek. Hij zij dat ik hem moest verwijderen en eventueel opnieuw installeren zonder enkele functies. Die zouden volgens hem het beeld omdraaien. Ik heb dat gedaan en jawel! Het beeld werd er weer goed op gebrand. Bedankt voor de reacties, Michel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...