Ga naar inhoud

CRC errors in Bin.Iso.Rar.Zip Enz.


Aanbevolen berichten

Als ik gecomprimeerde files download van het maak niet uit waarvandaan bijvoorbeeld, kazaa FTp Direct conect, Krijg ik CRC errors bij het uitpakken. Winrar 3.2 is niks mis mee evenals mijn XP Pro. heb een e_mail naar zonnet gestuurd met de vraag of hun iets meer wisten, ze hadden het over m`n drivers van m`n netwerkkaart updaten, heb ik gedaan maar daar ligt het niet aan. STA HIER VOOR EEN RAADSEL. maandje of 4 geleden deed alles het nog goed, maar sinds ik een nieuwe PC heb kan ik geen gecomprimeerde bestanden downen, alles staat hetzelfde ingesteld als 4 maanden geleden dus daar ligt het niet aan. Heb al vanalles geprobeerd, Xp reinstal, Nieuwe drivers, Instellingen verandert! Nieuwe pc is : Pentuim 4 met 512 MB RDRAM, Hercules ATI Radeon 9700 PRO 3com ethernetkaart 10/100 xl Maxtor 80 GB 7200 (nieuw) Maxtor 40 GB 7200 (oud) heb geprobeerd om op de nieuwe en op de oude HD te downloaden maar dat maakt niks uit. Een voorbeeld: Een collega heeft op een dumpsite de film terminator 3 neergezet, allemaal winrar files (58 stuks) met een grote van 15 MB, ik ga downloaden, dat gaat goed, dan uitpakken en volia: CRC ERROR in FILES 5,13,16,31,38,40,42,43,44,50!!!!!!!!!!!! dus je ziet 10 van de 58 files zijn corrupt. Opnieuw downloaden maar denk ik dan, HEB HET WEL 40 KEER GEPROBEERD BLIJFT HETZELFDE. collega gevraagt om de files na te kijken, NIKS MEE AAN DE HAND. Firewall Staat UIT. op direct connect Ik download een Spel bijvoorbeeld : dev-ef2a.BIN een file van 690 MB. Branden gaat goed, dan installeren, ERROR. Virtueele schijf aangemaakt, uitgepakt, test met WINRAR 3.2, ERROR. Heb al het mogelijke gedaan maar ik kan er niet uitkomen waardoor dit komt. Pc is Hagelnieuw dus daar zal het niet aan liggen. Heb een netwerk met een 2de Pc die bijna hetzelfde is als m`n eerste, Zelfs daar doet ie het. Heb een driver file gedownload voor m`n videokaart, a : 75 MB, een .EXE file ZELFS DAAR doet ie het, ERROR ERROR. hoop dat iemand me ken vertellen wat ik eraan kan doen. Heb ADSL PLUS. :cry: :cry: :cry: :cry: :roll: :roll: :roll: :roll: P.s: met .AVI en MP3 files heb ik geen problemen, daar gaat alles goed, het maakt niet uit hoe groot de files zijn. Heb een Film gedownload van 700 MB een .AVI was niks mis mee! Ik heb het probleem alleen bij gecomprimeerde files.
Link naar reactie
ik heb dus zelf al meerdere malen gehad dat winrar niet alle files vond... de oplossing was bij mij om eerst het eerste bestand te unzippen met winzip daarna weer met winrar de geunziptelosse rar's unrarren ... crc errors heb ik alleen maar gehad als ik bv niet de goeie film resumede ... of als er door een resume fouten zijn veroorzaakt... je kan evt voor image bestanden daemon tools gebruiken om die image te mounten ... kun je ook gewoon de mgav dir openen of de setup draaien ... od die het ook doet bij rar's en tar's heb ik geen id ..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...