Ga naar inhoud

Norton internet+systemworks


Aanbevolen berichten

Ik heb maanden plezierig gewerkt met Norton internetsecurity en Norton systemworks2003. Totdat ik op een moment windows XP opnieuw diende te installeren. Door een fout van mezelf bij het wijzigen van de gebruikersaccounts. Na het opnieuw installeren van Windows werder de internet instellingen automatisch gedetecteerd, terwijl dit eerder door de Chello kabel installateur gedaan werd. Na de installatie van Norton stapelde zich een groot aantal probelemen op: -Norton zag mij niet als systeembeheerder. er konden geen opties verandert worden. uninstallen ging ook niet omdat ik geen systeembeheerder was volgens norton. systeemherstel dan maar. -Na het systeemherstel opnieuw geinstalleerd en dit maal useraccounts aangezet. (eerder was dit niet nodig) nu moest ik iedere keer inloggen (zonder password) om opties te veranderen -Norton firewall onzegde alle programma's de toegang tot internet. inclusief zichzelf. -Norton melde een vreemde foutmelding na voor de eerste keer opstarten van de computer. het ging hier niet om de installatie maar iets dat norton een bepaalt iets niet kon controleren. -Auto protect bij de virusscanner en firewall kunnen niet worden ingeschakelt in het hoofdmenu. Ik werk met Windows XP home edition. Heeft iemand enig idee wat deze problemen veroorzaakt en wat de mogelijke oplossing zou zijn? Ik zou zeer dankbaar zijn voor een mogelijke oplossing! groeten, Bird
Link naar reactie
-start de pc -druk vlak voordat windows start (een aantal keer) F8 -een opstartmenu verschijnt -kies opstarten in veilige modus met netwerkmogelijkheden/netwerkinstellingen -als je bij het inlogscherm bent, kies je de administrator account (dit is de 'hoogste' account, als je begrijpt wat ik bedoel) -nu kom je op je/een bureaublad -stel alles in zoals je het wilt en (als dit kan) stel in dat de instellingen voor alle account's gelden -start opnieuw op -kies indien nodig 'normaal/normaal opstarten/normale modus' (o.i.d.) kijk of de instellingen werken anders hopen op iemand anders die het wel weet :D [edit] Anders bel je die lui/die meneer van chello toch gewoon op [/edt]
Link naar reactie
m@rc: lijkt me logisch: [quote:94ecf536b6]Totdat ik op een moment windows XP opnieuw diende te installeren. Door een fout van mezelf bij het wijzigen van de gebruikersaccounts. [/quote:94ecf536b6] [quote:94ecf536b6]Norton zag mij niet als systeembeheerder. er konden geen opties verandert worden. uninstallen ging ook niet omdat ik geen systeembeheerder was volgens norton [/quote:94ecf536b6] of heb ik dat nouw verkeerd??
Link naar reactie
[quote:f08be1dc15="turbo-pascal"]m@rc: lijkt me logisch: [quote:f08be1dc15]Totdat ik op een moment windows XP opnieuw diende te installeren. Door een fout van mezelf bij het wijzigen van de gebruikersaccounts. [/quote:f08be1dc15] [quote:f08be1dc15]Norton zag mij niet als systeembeheerder. er konden geen opties verandert worden. uninstallen ging ook niet omdat ik geen systeembeheerder was volgens norton [/quote:f08be1dc15] of heb ik dat nouw verkeerd??[/quote:f08be1dc15] Dat zie je verkeerd :D Het probleem van Norton staat los van de reden waarom ik Windows opnieuw moest installeren. De windows instellingen zijn precies hetzelfde als voorheen, alleen de internet instellingen zijn anders. Eerder waren ze zoals ingesteld door de Chello installateur. Nu zijn ze automatisch gedetecteerd tijdens de installatie van Windows.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...