Ga naar inhoud

Nero Probleem bestand >2GB


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb met DVDx 2.0 een DVD geript en wil nu dit Mpeg2 bestand van 3,2 GB groot op een DVD branden. Ik heb een DVD+RW brander en wil dit bestand met Nero (versie 55.914)gaan branden het probleem is nu dat als ik dit bestand wil branden ik de melding krijg ''Het bestand is groter dan 2GB en kan daarom niet in een ISO bestandsysteem worden opgeslagen Gebruik voor het schrijven van dergelijke grote bestanden het UDF systeem'' Mijn vraag is wat nu te doen om toch een bestand groter dan 2GB in Mpeg2 kwaliteit te kunnen branden op een DVD. Bedankt Finn
Link naar reactie
Even voor de duidelijkheid ik heb eerst met DVDx altijd mijn svcd gemaakt nu gebruik ik een ander progje wat beter is dus ik weet nog wel hoe hij werkt. Je geeft aan dat je een vcd of svcd van 3,2 gig heb gemaakt ,dat moet dan wel een hele lange film zijn . Heb je dan de standaard CUSTOM SIZE veranderd,deze staat standaard op 730 mb . Wanneer je deze instelling behoud zal de film hier gaan splitten,als dit zo is kan je beter de CUSTOM SIZE instellen naar max 2 gig,dan heb je ook geen problemen met NERO. :wink:
Link naar reactie
Het is de film Lord of the Rings en die is inderdaad lang in de kwaliteit SVCD. Ik heb de Size ingesteld op INFINITE dus dan maakt hij er een groot bestand van dit moet geen probleem zijn want ik brand het op een DVD. Voorheen heb ik wel CUSTOM SIZE gebruikt omdat ik het op een gewone cd wilde branden met een gewone brander. Maar het moet toch mogelijk zijn om een SVCD van 3,2 GB als een bestand met NERO te branden of heb ik alleen dit probleem dat hij aangeeft dat dit bestand groter is als 2GB Finn
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...