Ga naar inhoud

Spel ontwikkelen voor idealistisch project


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben een C.D. aan het ontwikkelen met als onderwerp het tropische regenwoud. Doel is mensen bewust te maken van de gevaren van het grootschalig kappen van bomen en vernielen van de natuur Op deze C.D. komt muziek gedichten en videoclip De vraag hier is of iemand ervaring heeft met het ontwerpen van een spel Het spel moet op simcity in het klein lijken met buldozertjes bomen en windmolens etc. Kap je bomen dan geeft een grafiek aan dat je minder zuurstof hebt op aarde, plant je bossen meer zuurstof. Als je demonstreert is de kans groter dat het beter gaat etc. etc. :roll: Wie helpt mij dit spel te ontwikkelen
Link naar reactie
Een spel ontwikkelen dat zelfs maar in de buurt komt van SimCity kost een enorme smak geld. Dat zou ik vergeten. Scharrel liever een Flash- of Shockwave-expert op oid. Een geinig spelletje is daarin wel te maken. Maar vergis je niet - een spel zoals jij je dat voorstelt is een groot project. Spelontwikkelaars die dergelijke spellen maken hebben meestal budgetten waar je een aardige speelfilm voor kunt maken - en dan praten we Hollywood-budgetten. Zelfs voor een sterk vereenvoudigde versie heb je een heel team nodig. Kijk voor de gein eens naar de credits-list van een willekeurig spel dat je in je kast hebt staan, dan weet je wat je vraagt... Hou het simpel. Denk liever aan een spel dat lijkt op die oude LCD-spelletjes, zoals frogger etc.
Link naar reactie
ik vind dit zeker een goed idee, Ik heb wel een tip wat betreft het spel. Enige tijd geleden ben ik het programma Multimedia Fusion tegen gekomen. Op zich een leuk programma, helaas is het niet zo geschikt om strategie spellen mee te maken... 3D game maker is een mogelijke optie ( http://www.the3dgamemaker.com/ ) Meer weet ik zo snel niet.. Mocht ik kunnen helpen.. u roept maar!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...