Ga naar inhoud

probleem bij installeren apps in windows 8.1?


anoniem

Aanbevolen berichten

Op mijn Asus N76 laptop heb ik windows 8.1 geïnstalleerd. Sinds een paar dagen worden de mails in de Microsoft app niet meer automatisch gedownload, synchronisatie met de servers vindt alleen plaats na handmatig synchronisatie commando, ondanks het feit dat in de instellingen aangegven is dat mails gedownload moeten worden zodra beschikbaar. (werkte ook als zodanig altijd). Ik heb de app verwijderd, maar kan deze niet meer opnieuw installeren, foutcode 0x80073d0a. De windwos firewall was altijd al uitgeschakeld daar ik een G-data beveiligingspakket inclusief firewall heb. De windwos firewall is evenwel ook niet meer handmatig aan te zetten, foutcode 0x80070422. Ook andere apps zijn niet meer te installeren en updates van apps, b.v. skype, worden via dezelfde foutcodes geblokkeerd. Systeem is gescand op malware, geen infecties gevonden. Graag advies om dit te verhelpen
Link naar reactie
Staat je G-databeveiligingspakket met firewall niet al te zwaar ingesteld?, het kan zijn dat apps en updates daarom worden tegengehouden door de firewall uit je G- beveiligingspakket, Windows schakelt standaard zijn eigen firewall uit, als er een externe firewall wordt geïnstalleerd anders krijg je twee kapiteins op één schip. Suggestie, stel je firewall van je beveiligingspakket wat lager in, zodat apps en updates wel worden toegelaten. sterkte...... suc6............
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...