Ga naar inhoud

Windows Media Player werkt niet correct?


Colombe

Aanbevolen berichten

Ik heb momenteel drie problemen met WMP 12. - Een cd die ik, via wmp, op mijn vaste schijf heb gezet, zie ik niet terug in mijn bibliotheek. Vroeger gebeurde dit automatisch. Mijn vraag is dus, weet iemand waarom dat nu niet meer gebeurt en tevens hoe kan ik dat handmatig doen? - Tweede is dat ik de categorie en andere tags niet meer kan veranderen. Als ik er rechts op klik, kan ik wel iets invullen, maar wmp accepteert het niet. Iemand een idee? - Derde wmp maakt geen verbinding met Internet meer. Metagegevens worden niet meer geupdate etc. Iemand enig idee? WMP opnieuw installeren heb ik al geprobeerd, maar ik krijg een melding dat de van MS gedownloade 64k versie niet geschikt is voor mijn Windows7. Alvast bedankt
Link naar reactie
Tegenwoordig moet je cd bestanden handmatig in de bibliotheek zetten. . Ga met de muis op het cd bestand staan, klik met de rechtermuisknop, dan opend een venster daar staat de zin; toevoegen aan media player lijst, of aan media player lijst toevoegen zo'n soort boodschap,> ga met de muis op die zin staan,>klik op de linkermuisknop en de cd zal verschijnen in de media bibliotheek, als afspeellijst. CD zelf blijft gewoon daar op de harde schijf waar hij al zat.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...