Ga naar inhoud

Files die niet gedelete willen worden...


anoniem

Aanbevolen berichten

De files "BliceCtr.dll en pptd40nt" van PaperPort 8.0, kan ik niet deleten... Indien ik bij properties kijk, is er bij deze files geen "read only" aangevinkt. De folder "PaperPort" waarin deze files zich bevinden wel! Haal ik bij deze folder de "read only" weg en probeer ik daarna deze folder met inhoud te deleten - dan wordt dit niet toegestaan: de hard disk zou write protected of PaperPort zou in gebruik zijn... Beiden, verklaringen van meneer "Gates"; zijn onjuist. Kijk ik weer in de properties van de folder; dan zie ik dat de "read only" weer is geactiveerd... Hoe is dit te verklaren, en op welke wijze kom ik van ongewenste files af?
Link naar reactie
Overtuig jezelf dat het programma (of onderdelen) echt niet meer in gebruik is (ook niet achter de schermen). start --> uitvoeren --> typ [i:d018bd357d]msconfig[/i:d018bd357d] (gevolgd door enter) --> tab: opstarten. kijk hier of er geen vinkjes staan voor programma's die te maken hebben met paperport. (is dit wel zo, vinkje weghalen). herstart de pc en probeer het opnieuw. anders: ctrl-alt-del : beeindig alle taken behalve [i:d018bd357d]explorer[/i:d018bd357d] en [i:d018bd357d]systray[/i:d018bd357d] probeer nu opnieuw de bestanden te verwijderen. groeten! BR
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...