Ga naar inhoud

ghost


anoniem

Aanbevolen berichten

Dmv Ghost maak je een image (=exacte kopie) van bijvoorbeeld je windows-schijf... Zo'n kopie kun je onder windows zelf niet maken omdat er allerlei bestanden in gebruik zijn. Als het goed is zit er iets van een handleiding bij, en staat daarin hoe je die image moet maken. Kun je anders iets specifieker zijn over wat er niet lukt??? Je maakt dus geen 'ghost', maar je maakt een image met een programma als Ghost... :smile:
Link naar reactie
Windows heeft een programma dat heet Imaging en is een beeldbewerkingsprogrammaatje. Het heeft niets met Ghost te maken. Als je met Ghost een image wilt maken moet je altijd vanuit Dos werken. Met de bootwizard kun je opstartdiskettes met Ghost maken. Voor een standaard imagefile hoef je niets specifieks in te stellen, behalve wanneer je direct je image op een cd wilt branden. Dan moet je de optie Spanning gebruiken onder Opties. Groetjes, Noztra.
Link naar reactie
Hallo Eddey, ik probeerde te werken vanuit Windows, maar het scherm dat ik kreeg, klopte niet met het scherm uit de handleiding. Maar door je antwoord lees ik nu nog eens de handleiding en ik moet inderdaad vanuit Dos werken. Dat ga ik maar eens proberen. Gelukkig weet ik nog hoe dat gaat. Ook Noztra bedankt voor je uitleg. Gerda
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...