Ga naar inhoud

Wat te doen bij de melding er zijn problemen met delen?


anoniem

Aanbevolen berichten

2 PC's: 1 x Win 7, 1 x Win 8.1 Netwerk via Experia Box van KPN. Thuisgroep maken met beide PC's lukt niet (bij de ene PC thuisgroep maken lukt, maar lid worden op de 2e niet. En: omgekeerd dus ook niet). Oplossingstip (via deze rubriek !): neem de aloude "delen"-truuk. Maar: Windows 7 zegt na rechtsklikken op een map: er zijn problemen met delen. En hierbij krijg ik overal alleen maar algemene info, geen echte tips. Iemand een idee? Dank !
Link naar reactie
Suggestie: Ik weet niet welke Windows je gebruikt, Maar als je Windows 7 starter, of Windows home basic gebruikt, dan is de betreffende pc zelf niet gebruiken als thuisgroep, je kan de pc hooguit lid maken van een thuisgroep, op een andere pc, Windows 8.1 kan je wel gebruiken als thuisgroep, het probleem zit mogelijk, in de Windows 7 versie die je gebruikt. Denk ik.....
Link naar reactie
In de Windows versie zit het probleem niet; lid worden kan n.l. ook al niet. Op Windows 7 (Home Premium) kan ik wel een thuisgroep aanmaken, maar dan kan de Windows 8 PC weer geen lid worden. Het lijkt er overigens op of er een probleem met "delen" op Windows 7 is. Als ik rechtsklik op een bestand om te delen (de ouderwetse manier) krijg ik die melding.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...