Ga naar inhoud

Hoe maak ik dat ding los?????


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik hoop echt dat er iemand is die mij met dit probleem kan helpen. Ik heb een Packard Bell Easynote LJ65 waar een beetje (erg zoete) limonade over het keyboard heen gegaan is. Nu plakken er diverse toetsen. Normaal gesproken trek ik een keyboard uit de laptop, spoel 'm af met lauwwarm water en laat het een nachtje drogen bij een verwarming. Alleen heb ik geen idee hoe ik het keyboard uit de laptop krijg zonder de laptop te beschadigen! Op internet kan ik niets vinden over dit specifieke model. Het gaat om de "familie-laptop" dus in dit geval is het ernstig!! Uitleg of linkjes worden ZEER gewaardeerd door vader, moeder en twee kids!!!
Link naar reactie
Oei, dat is een lastige. Bij de meeste laptops zitten de toetsen vast, dus als je die loshaalt beschadig je het hele toetsenbord. Wat je kunt proberen is met een vaatdoekje dat heel, heel, heel goed uitgewrongen is voorzichtig tussen de toetsen proberen schoon te maken. Maar dit is wel met risico. Eventueel kan je ook een usb-toetsenbord aansluiten. Niet echt een passende oplossing, maar het helpt je zo snel wel uit de brand.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...