Ga naar inhoud

Beste redactie, ik krijg antwoorden waar ik niets mee kan...?


anoniem

Aanbevolen berichten

Op mijn geplaatste vraag mbt. het niet kunnen openen/printen van *.prn bestanden zou volgens uw bericht wat ik vandaag heb ontvangen, een antwoord zijn. Als u die antwoorden leest, dan begrijpt u dat ik daar niets mee kan. Ze lijken totaal onzinnig. Verzoek mijn vraag nog steeds als 'niet beantwoord' te zien. vriendelijke groet, Rashmideva
Link naar reactie
Een PRN bestand is wat je krijgt wanneer je op de ‘Print naar bestand’ optie klikt van Windows. Het is een bestandje dat de printopdracht bevat in een formaat die begrijpelijk is voor de print. In een PRN bestandje staat bijvoorbeeld welke papierformaat, tray, en bestand de printer precies moet printen. Normaal wanneer je dit bestand print, is dit bestand transparent gemaakt in de achtergrond voordat het naar de printer wordt gestuurd. A PRN file is what you end up getting when you check the “Print to file” option from Windows. It’s a special file that contains the print job in a format that can be understood by the printer, such as what to print, the tray to use, the paper size, etc. Normally, when you print this file is created transparently in the background before being sent to the printer. Aangezien een PRN bestand de instructies bevat voor de printer, zal het een helehoop rommel data bevatten je niet begrijpt. Het is bijna onmogelijk om dit bestand te openen met Word en Notepard. Maar je kunt een Postscript viewer gebruiken zoals de GSView om het bestandje correct te kunnen zien. In ieder geval, een PRN bestand is niet bedoelt om door mensen te worden gelezen, dus normaal zul je niet vaak hier mee te maken hebben.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...