Ga naar inhoud

draadloos en kabelverbinding valt telkens weg?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, nu ik sinds een 2-tal weken verhuisd ben en dus een nieuwe internetverbinding heb. Zijn er problemen met internet op mijn computer, nou is het probleem dat het telkens opnieuw weer weg valt? soms gaat het gedurende uren en dan plots totaal niet meer. met internetkabel heb ik hetzelfde probleem! Het vreemde hieraan is dat iedere andere computer die aan dit internet verbonden is wel goede verbinding heeft. Ik heb al meerdere dingen geprobeerd , zo heb ik instelling van pc volledig opnieuw ingesteld, met cmd -> ping signalen uitgestuurt ( waar ik soms wel en soms geen antwoord kreeg, zeer vreemd) nu heb ik ook al een test gedaan op telenet en was mijn bereik op topniveau? kan iemand mij helpen, ik weet echt niet meer wat gedaan? (windows 8, lenovo pc)
Link naar reactie
Voordat je drastische maatregelen neemt. Controleer eerst, of het contact op je pc waar je het internetsnoer op aansluit niet is beschadigd, als door (struikelen) het haken van een voet, of door een andere oorzaak, teveel trekspanning op het snoer is komen te staan. Kan het contact in je pc, zijn beschadigd, waardoor er speling onstaat, een milimeter speling kan al maken dat het contact met internet onregelmatig verloopt. Als andere pc's daar geen last van hebben ligt de oorzaak mogelijk in het contact op je pc waar je het internet snoer op aansluit. suc6............
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...