Ga naar inhoud

CTRL + scroll werkt niet meer in Office (2007)?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik had exact hetzelfde probleem als walm (vraag 30-1-2013 op deze site) . Probleem (CTRL + muiswiel van logitech muis zoomt plotseling niet meer in Office, bij mij in versie office 2007). Oplossing was in met setpoint instellingen op standaard te zetten (kon ze daarna wel weer aanpassen zonder verlies van de functie)
Link naar reactie
http://office.microsoft.com/nl-nl/excel-help/navigeren-of-schuiven-in-een-werkblad-HP001217038.aspx Dit is de ondersteuningssite van Microsoft Nederland, hier vind je de oplossing, O,ja, de software updates van Microsoft zijn belangrijk, ook al nemen vaak kostbare tijd in beslag, en komen ze altijd ongelegen, maar het missen van updates kan ook maken dat bepaalde functies uitvallen....die voorheen moeiteloos waren uit te voeren..........hou je software up-to-date...
Link naar reactie
Oscar, bedankt, maar de informatie via je link helpt niet echt voor het probleem dat ik beschrijf(?). Wat wel hielp was dus in Setpoint (logitech) de instellingen weer op standaard stellen, daarna kon ik weer in-/uitzoomen in word met CTRL+scrollwiel. het leek me nuttig om het toch op de site te laten plaatsen, zodat andere mensen die later misschien tegen hetzelfde probleem aanlopen, en gaan googlen, deze informatie kunnen vinden ;)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...