anoniem Geplaatst: 29 januari 2002 Delen Geplaatst: 29 januari 2002 Ik beschik over verschillende e-mail accounts en wil dat alle accounts apart in een map worden opgeslagen bij het ophalen van e-mail. Bijv. de e-mail van test@test.nl in de inbox map "test" en test1@test.nl in de inbox map "test1" etc.... Hoe kan ik dit op een juiste manier verrichten? Ray Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2002 Ik heb outlook 2000, maar ik neem aan dat het in XP niet veel anders gaat. (Het is trouwens een engelse versie, dus misschien moet je hier en daat wat vertalen) Maak voor iedere account een nieuwe map aan (rechtsklikken in de folderlist, naam opgeven en aangeven waar de nieuwe map moet staan. Ga naar het menu "tools", kies "rules wizard" en maak voor iedere account een nieuwe regel aan. Kies "check messages when they arrive" (next) "when received through the specified account", geef de account aan die je wilt gebruiken, (next) "move it to the specified folder" en geef de foldernaam op waar je het bericht wilt hebben. succes Jan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2002 CROSSPOST!!!!!!!! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen