Ga naar inhoud

Outlook XP - contactpersonen


anoniem

Aanbevolen berichten

Kort geleden heb ik mijn PC opnieuw geformatteerd. Ik wilde mijn Outlook adressen en berichten graag behouden, dus heb ik die bestanden bewaard, om weer terug te zetten. Sinds het terugzetten heb ik het volgende probleem. Als ik bij het maken van een nieuw e-mailbericht op “Aan…” klik krijg ik de waarschuwing: “Kan de adreslijst niet weergeven. De contactpersonenmap van dit adresboek kon niet worden geopend; de map is verplaatst of verwijderd of u hebt niet de benodigde machtigingen. Raadpleeg Miscrosoft Outlook Help voor informatie over het verwijderen van deze map.” Klik ik dan op OK, dan zie ik een leeg venster “namen selecteren” Bij “namen weergeven uit” kan ik kiezen uit: * outlook adresboek * contactpersonen (leeg) * contactpersonen (nog een keer dus, maar nu vol met adressen) * persoonlijk adresboek Hij staat standaard op de eerste (lege) Contactpersonen, en blijft daar ook standaard op ingesteld staan. Ik heb, zo lijkt het, twee ‘contactpersonen-mappen’. De ene is leeg, en de ander bevat al mijn adressen. Als ik naar die andere ga kan ik ook inderdaad al mijn adressen zien en kiezen. Ik kan dus wel met mijn adressen werken, maar ik vind telkens die waarschuwing en die extra handeling vervelend. Ik wil het graag weer 'normaal'... In de map C:Documents and SettingsAdministratorLocal SettingsApplication DataMicrosoftOutlook staan bij mij de volgende mappen: Mailbox.pab Archive.pst Extend.dat Outlook.pst Met de Outlook-Help functie kom ik er niet uit. Is hier iemand die raad weet? O ja, ik draai Outlook XP (NL) onder Win2K (NL). Alvast bedankt! René.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...