Ga naar inhoud

Windows Media Player speelt automatisch audio-cd's


anoniem

Aanbevolen berichten

Om d'een of d'andere redenb kan ik nergens achterhalen hoe ik voorkom dat de Windows Mediaspeler automatisch begint te spelen zodra ik een audio-cd invoer. Ik zou natuurlijk 'Bericht bij automatisch invoegen' kunnen uistchakelen, maar dat wil ik niet; ik wil dat het (mp3-rip) programma dat ik op dat moment heb draaien de cd oppakt, maar wil voorkomen dat dat programma wordt onderbroken door de mediaspeler. In mijn Mediaspeler versie 7.00.00.1958 (op Win98 SE) vind ik nergens een optie waarmee dat kan. In TweakUI kan ik het niet vinden. Het lijkt wel of die functie niet (meer)bestaat. Verrotte onhandig. Iemand enig idee?
Link naar reactie
Nou ja, je kunt in TweakUI (tabblad [b:dc8022e790]Paranoia[/b:dc8022e790]) wel het automatisch opstarten vaf AudioCD uischakelen ([i:dc8022e790]Play AudioCD's automatically[/i:dc8022e790]). Wat handig is of niet hangt van de situatie af. Als dat eens per week is, dan lijkt die SHIFT-toets mij wel het gemakkelijkst. Alternatief: in [b:dc8022e790]Mapopties[/b:dc8022e790] bij cd-audionummer het Afspelen niet als standaard aanvinken. Eventueel idem met AudioCD-nummer. [ Dit Bericht is bewerkt door: Binary op 2002-01-29 20:54 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...