Ga naar inhoud

Klant koning bij NS


anoniem

Aanbevolen berichten

Wellicht niet helemaal accuraat, maar toch:

Geachte bezoeker,

Allereerst onze excuses voor het door u ondervonden ongemak betreffende de beperkte toegang tot de vernieuwde internetsite van NS.

NS heeft tijdens de bouw en implementatie van de nieuwe site moeten kiezen voor een eerste release met enkel toegang middels Internet Explorer. Dit vanwege de onderlinge functionele incompatibiliteit van op Netscape gebaseerde browsers.

In onze eerstvolgende release, welke nog deze maand gepland staat, worden meerdere browsers ondersteund. Wij houden u op de hoogte.

Met vriendelijke groet,

NS Internet

Link naar reactie
quote:
Originally posted by danieldk: Wellicht niet helemaal accuraat, maar toch:

Geachte bezoeker,

Allereerst onze excuses voor het door u ondervonden ongemak betreffende de beperkte toegang tot de vernieuwde internetsite van NS.

NS heeft tijdens de bouw en implementatie van de nieuwe site moeten kiezen voor een eerste release met enkel toegang middels Internet Explorer. Dit vanwege de onderlinge functionele incompatibiliteit van op Netscape gebaseerde browsers.

In onze eerstvolgende release, welke nog deze maand gepland staat, worden meerdere browsers ondersteund. Wij houden u op de hoogte.

Met vriendelijke groet,

NS Internet


Yep, ook ontvangen. Heel OK!

Link naar reactie
Zo is dat! Ik heb ook het bovenstaande mailtje ontvangen en ben heel blij dat NS zich tenminste bereid verklaart dat het probleem maar van tijdelijke aard is. Al geloof ik wel dat zonder klagen het probleem wellicht minder snel of niet uit de wereld zou zijn geholpen, maar dat is mijn persoonlijke mening.

Vooralsnog hou ik het in de gaten en ben ik dik tevreden!

Groet,

Philip

------------------ Bezoek ook eens mijn Nederlandstalige Linux beginners homepage: http://baserv.uci.kun.nl/~philipg/

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...