Ga naar inhoud

Aanpassingen Office XP


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi,

Niet? Hmm, ja ik heb het met 2000 getest maar volgens mij ook met XP. Zal het nazoeken. Denk alleen niet dat het deze week lukt, moet nog wat schrijven en sta op punt papa te worden. Dus heb enige respijt ajb. Mail me anders direct als reminder, als het te lang duurt. Antwoord komt dan gewoon hier.

En als iemand anders het weet.... het zou me schelen ;-)

groetjes Edmond

[This message has been edited by Edmond Varwijk (edited 09-01-2002).]

Link naar reactie
In Computertotaal van december 2001 is op pagina 160 een beschrijving opgenomen over aanpassingen die in het register moeten worden doorgevoerd om de presentatie bij 'openen bestanden' aan te passen aan de persoonlijke voorkeuren.

In het artikel wordt de beschrijving toegeschreven op Office 2000. Ik maak gebruik van Office XP en krijg na het doorvoeren van de aanpassingen niet het gewenste resultaat.

Iemand een idee zodat e.e.a. toch gerealiseerd kan worden?

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Dank je wel! Ik ben gisternacht vader geworden van een prachtige dochter, Majken genaamd. Ik heb haar zelfs echt ter wereld geholpen, de verloskundige was pas 10 minuten later ter plekke. Het ging allemaal erg snel ineens. Maar moeder en dochter maken het goed. En nee, hierdoor en de drukte ook de dagen ervoor nog niet aan jouw vraag toegekomen. Maar hij zit in mijn achterhoofd (en op mijn To Do lijstje) en ik kijk er zsm naar. Beloof ik je. mvrgroet Edmond
Link naar reactie
Heino, dank voor de reactie; met jou opmerking heb ik het nog maar eens geprobeerd en nog steeds lukt het niet; ik tracht Word, Excel en PP op de balk te krijgen; zonder succes dus. De verwijzingen gaan naar de D-schijf; bij een poging een koppeling naar een bestand op de C-schijf te maken heb ik evenmin succes. Dat wordt dus diep nadenken.
Link naar reactie
Hi Douwe, Nou toevallig was ik vanavond toch bezig met knutselen aan het Windows Register en daarbij ook even jouw probleem nader bekeken. En ik kan alleen concluderen dat het bijna zoals ik het voor Office 2000 heb gepubliceerd, ook werkt voor Office XP. Enig verschil, maar dat had je zelf vast ook al wel verzonnen, is het vervangen in het pad van de verwijzing naar Office9.0 maar Office10.0 Kortom, het moet werken. Als ik echter jouw vorige reactie lees, dan bekruipt mij het gevoel dat jij iets anders wilt met die 'Mijn plaatsen-balk' dan het opnemen van koppelingen naar mappen. Jij spreekt namelijk over Bestanden: [quote:5cdba588df] Op 27-01-2002 22:52, schreef Douwe Struiksma: ik tracht Word, Excel en PP op de balk te krijgen; zonder succes dus. De verwijzingen gaan naar de D-schijf; bij een poging een koppeling naar een bestand op de C-schijf te maken heb ik evenmin succes. [/quote:5cdba588df] Het is echter NIET de bedoeling en ook niet mogelijk te koppelen naar een bestand. Waar het om gaat is dat er koppelingen komen naar mappen waar jij vaak bestanden opslaat of opent. Dus een verwijzing naar C:DouwePrive ofzo als jij daar vaak bepaalde documenten bewaard. Kun je hier iets mee? mvrgroet Edmond
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...