Ga naar inhoud

Hoe los ik foutmelding bij updatebewerking van registry/mach....op?


anoniem

Aanbevolen berichten

Bij het opstarten krijg ik updatebewerking van registry/mach.... Daarna startte ie opnieuw op en ging: 'windows configureren, schakel de computer niet uit.. Tijdens het configureren kreeg ik echter een foutmelding, waardoor de configuratie werd afgebroken. Nu krijg ik iedere keer bij het opstarten weer de updatebewerking. Wat kan ik hier tegen doen?
Link naar reactie
http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows/what-is-system-restore#1TC=windows-7 - De installatie van een programma of een stuurprogramma kan in sommige gevallen een onverwachte wijziging in uw computer veroorzaken of ertoe leiden dat Windows zich onvoorspelbaar gaat gedragen. Het probleem kan meestal worden verholpen door het desbetreffende programma of stuurprogramma te verwijderen. Als het probleem niet is verholpen nadat u het programma of stuurprogramma hebt verwijderd, kunt u proberen om het systeem te herstellen met behulp van een herstelpunt dat is opgeslagen op een eerdere datum waarop het systeem nog wel correct functioneerde. Via de bovenstaande link van Microsoft Nederland staat hoe je dat kan doen, als je niet weet hoe je dat moet doet. suc6.....
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...