Ga naar inhoud

foto's verwijderd die ik nooit meer treug wil zien?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb foto's op de pc gezaten via mijn telfoon en er stonden foto's bij die ik nooit meer treug hoef te zien dus heb ik ze verplaast naar de prullenbak en en heb ik de prullenbak geleegd en toen kwam er te staan of ik deze gegevens permanent wilde verwijderen toe op oke geklikt zijn deze foto's nu ook egt weg ik hoop van wel want ik wil ze egt weg heben zo dat niemand ze te zien krijgt
Link naar reactie
Wat je verwijdert uit de prullenbak is inderdaad weg. Maar toch: weg is niet weg want er is software waarmee je de foto's terug kunt halen. Het enige wat Windows gedaan heeft is de plaats waar de foto's staan, vrijgeven voor nieuwe informatie. Je zou Ccleaner kunnen installeren en dan de optie "wis vrije ruimte" gebruiken: die zorgt ervoor dat de vrije ruimtes ook schoon gemaakt worden.
Link naar reactie
Dus als er op de plaats waar de foto's hebben gestaan en er woord wat nieuws geïnstalleerd dan is het tog ook voor goed weg zo dat als iemand anders er achter zit hij of zij ze niet meer kan vindein tenzij dus zon programma hebt en wat als er voor dat de foto's geplaatst zijn een back up is gemaakt en daarna de foto's in de prullenbak hebt gegooit en leeg hebt gemaakt en als iemand nu die back up aan klikt ziet hij of zei mijn fotos dan ook of blijven die weg
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...