Ga naar inhoud

usb kabels werken niet?


anoniem

Aanbevolen berichten

Heb een aantal usb/micrusb kabels. Zowel bij programma's als het laden van een apparaat werkt de ene kabel wel en de andere niet. Echter bij aankoop wordt er niet gevraagd cq opmerking gemaakt dat er verschil in zou zitten. heb zelfs 2 dezelfde kabels (oprolbare van de Action), de ene werkt wel icm programma kies, de ander niet. Met de kabel die niet werkt met kies kan ik wel mij telefoon laden via de computer, maar de telefoon van mijn dochter weer niet
Link naar reactie
Uiterlijk lijken die kabels misschien wel op elkaar, Het is van belang goed op de verpakking te lezen, voor welke merk taptop/pc/notebook, of smartphone die USB snoertjes met stekkertjes geschikt zijn. En op welke smartphone ze wel of niet passen. In uw geval zal waarschijnlijk op de verpakking wel hebben gestaan dat beide snoertjes voor twee verschillende types smartphones geschikt zijn. Lees de verpakking (als u die nog heeft) nog eens na, bij voordeelzaken zoals de Action moet je zelf over de nodige deskundigheid beschikken. Ofwel je moet al weten wat, of waarnaar je zoekt. Daarom is de Action zo voordelig. Andere zaken zijn wat duurder, omdat daar de verkoper u deskundig kan adviseren, en dat zit weer in de duurdere prijs inbegrepen. Of neem iemand mee die er meer van weet. of lees zelf de verpakking, ..............suc6...........
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...