Ga naar inhoud

Mag je oude updates verwijderen?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb beveilingsupdates voor media player 6.4 en voor 9. Mag ik die 6.4 updates verwijderen via het configuratiescherm. Ook de updates van .net framework 1.1 en 2.0, mag ik die 1.1 updates verwijderen? Het neemt veel geheugen in en ik vraag me af of het nog iets doet. Hoe kom je op een snelle en makkelijke manier erachter hoeveel geheugen er in de pc zit en hoeveel en welke soort er eventueel bij kan?
Link naar reactie
Beveiligingsupdates kun je beter laten staan, ruim oude systeemherstelpunten op, en laat de meest recente (de laatste) staan. Ga naar start -> Alle Programma's -> Bureau-accessoires -> Systeem Werkset -> Schijfopruiming. Dit kan even duren als hij eenmaal klaar is kom je bij een schermpje waar je aan kan geven wat je wil opruimen in het tablad "schijfopruiming". Als je nu het tablad meer opties aanklikt zie je daar "Systeem Herstel en schaduwcopieen " staan. Windows heeft de gewoonte om van bijna alles een copie te maken. waar hij niets mee doet. Als je die eens opruimt scheelt dat veel schijfruimte. Of eeen ander alternatief is ccleaner, een effectief schoonmaak app, het haalt de bezem haalt door je systeem. Het bijzonder aan ccleaner is, dat het je persoonlijke bestanden zoals foto's documenten, muziek, video's en andere apps ongemoeid laat, maar de systeemvervuiling die ontstaat opruimt. ccleaner http://ccleaner.nl.softonic.com/ Daarmee worden alle overtollige archief bestanden (systeemvervuiling) verwijderd die Windows maakt van elke handeling die je verricht, om ver vervolgens nooit meer iets mee te doen, behalve dan, dat het in de loop van tijd, onnodig meer schijfruimte inneemt, en zo je pc geleidelijk aan trager maken. ccleaner is een freeware, ofwel gratis te downloaden. en vrij te gebruiken. zomaar updates verwijderen kan je systeem onstabiel maken en foutmeldingen veroorzaken.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...