Ga naar inhoud

Waarom kan ik mij niet aanmelden op mijn account op een laptop met windows 8?


M.Kreuning

Aanbevolen berichten

Ik heb op de laptop(Asus met windows 8) van mijn vriendin een nieuw account voor mij zelf aangemaakt. Maar als ik mij probeer in te loggen krijg ik de volgende melding: De service Profile service verhindert het aanmelden, gebruiksprofiel kan niet worden geladen. Weet een van jullie wat er aan de hand is? Of wat ik moet doen om mij zelf wel in te kunnen loggen? Alvast bedankt!
Link naar reactie
Af en toe wordt uw gebruikersprofiel niet correct gelezen in Windows, bijvoorbeeld als uw computer wordt gescand door uw antivirussoftware terwijl u zich probeert aan te melden. Probeer het probleem op te lossen door uw computer opnieuw op te starten en u aan te melden met uw gebruikersaccount voordat u met deze methoden begint. Als het probleem niet wordt opgelost door de computer opnieuw op te starten, volgt u de stappen in de onderstaande methoden om het probleem op te lossen. Het oplossen is simpel: Systeemherstel. Computer (icoontje of start en dan computer)>rechtermuisknop eigenschappen>geavanceerde systeeminstellingen>systeembeveiliging>systeemherstel je kiest dan een datum uit toen je het probleem nog niet had en klaar! O,ja....... Je raakt geen bestanden kwijt door systeemherstel!! * Mocht dat niet helpen, dan zou je het profiel in de veilige modus moeten verwijderen en een nieuwe aanmaken. Vergeet niet je huidige documenten te kopiëren naar het nieuwe profiel. Ga als volgt te werk: 1. Opstarten in de veilige modus. I. Herstart de pc nu, en blijf herhaaldelijk op de F8 toets tikken. II. In het scherm geavanceerde opties kiest u voor "veilige Modus" III. Zodra u het inlog scherm te zien krijgt, logt u in. 2. Aanmaken van een nieuwe gebruiker. Klik op start, configuratiescherm, gebruikersaccounts. Klik vervolgens op andere accounts beheren. Klik op “nieuw account maken”. Klik daarna op OK sluit alle schermen af en log uit. 3. Kopiëren van huidige documenten naar het nieuwe account. Log in op het nieuwe account. Klik op start, configuratiescherm, gebruikersaccounts. Klik vervolgens op “Geavanceerde eigenschappen van gebruikersprofielen configureren”. Vervolgens selecteer je het oude profiel en klik je op “kopiëren naar” Klik dan op Bladeren. Navigeer dan naar bijvoorbeeld C schijf (Windows) / “nieuwe gebruikersnaam” / mijn documenten en klik op OK. Klik dan op Wijzigen. Typ in het nieuw venster de nieuwe gebruikersnaam. Klik op OK. Daarna klikt u nog 2 maal op OK. Nu is het profiel met de documenten gekopieerd. 4. Verwijderen van het corrupte profiel. Sluit alle vensters. Klik op Start, bij “zoek opdracht” typt u: “control userpasswords2” Dan drukt u op Enter. Selecteer het corrupte gebruikersprofiel en kies verwijderen. En klik 2 maal op OK. Herstart de computer en log in op uw nieuwe profiel. Ik hoop dat deze methode geholpen heeft.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...