Ga naar inhoud

Dreamlinux


anoniem

Aanbevolen berichten

hallo, ik heb een vraag over dream linux Het ziet er wel leuk en aardig uit maar ik heb nu een probleem met dat dreamlinux. Maar ik kan niet inloggen op hun forum ik weet niet als er meer zijn die dat probleem hebben maar het is behoorlijk irritant omdat ik ruim twee weken geleden al heb aangemeld al nieuwe gebruiker Ik krijg de hele tijd deze onzin te zien "An Error Has Occurred! Your account is still awaiting admin approval. " Het lijkt wel alsof ze nederlanders niet zo lusten . Als je dan een mail stuurt naar die administrator krijg je die mail gewoon weer terug gestuurd Zijn er meer die dat hebben? Of zijn er geen nederlandse gebruikers die dream linux hebben geprobeerd of hebben draaien? De manier hoe dit besturingssysteem nieuwe gebruikers behandelt is ronduit asociaal Geen wonder dat Linux nooit doorbreekt zo. Support is ver te zoeken bij dat linux Linux gebruikers zijn niet van het vriendelijkste soort. geef mij maar windows of microsoft die sturen gewoon wat terug van email hebben ze bij dat linux nog nooit van gehoord .
Link naar reactie
Dus: je hebt een probleem met een ander forum, van Dreamlinux, en daarover kom je op dit forum je gal spuwen? Zinloos. We zijn hier geen boksbal voor jouw frustraties: geef dan je auto maar een schop of zo. Dreamlinux is trouwens slechts één van de honderden soorten Linux, en nog een kleine onbeduidende soort ook. Je ervaring met Dreamlinux betrekken op Linux als geheel, slaat dus nergens op.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...