Ga naar inhoud

Geen verbinding met Internet


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal Ik krijg met mijn Linux-werkstation (Suze 11.2) verbinding met Internet Mijn werkstation zit [b:a3b4fd1894]achter een Router[/b:a3b4fd1894] Ik kan echter [b:a3b4fd1894]wel[/b:a3b4fd1894] vanuit desbetreffend werkstation [b:a3b4fd1894]in[/b:a3b4fd1894] mijn Router komen (door het IP-nummer in de browser te tikken), maar verder het Internet op gaan, lukt niet. In de DSL -module op het Linux-werkstation heb ik tevens de DNS nummers gezet van mijn Provider. Wat zie ik over het hoofd? Mvg Jan Filarski :oops:
Link naar reactie
[quote:d7f20e74eb="j.filarski"]Ik krijg met mijn Linux-werkstation (Suze 11.2) verbinding met Internet [/quote:d7f20e74eb] Je zou in openSuSE een aantal instellingen kunnen nalopen. Waarbij je als voorbeeld deze hyperlink van [url=http://opensuse.swerdna.org/susenic.html]HowTo Configure a network card in Suse/openSUSE 10, 11 for LAN and Internet Access[/url] kunt checken. Waarvan het overigens niet de bedoeling is, dat je die gegevens van de getoonde afbeeldingen letterlijk overneemt. Wellicht dat je dan nog aanvullende informatie kunt posten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...